sugarplum. / Comments

  • Mrs Synyster Gates

    Mrs Synyster Gates (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    51
    Location:
    United States
    I'm glad you liked it. I made Alexis cry on both chapters.LOL I love to do that to her. I must be one sick mom.
    June 27th, 2009 at 03:53pm
  • Mrs Synyster Gates

    Mrs Synyster Gates (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    51
    Location:
    United States
    I think i have you saved now. It may take some time for me to figure this out but hey i'm getting there.LOL
    June 27th, 2009 at 03:48pm
  • Mrs Synyster Gates

    Mrs Synyster Gates (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    51
    Location:
    United States
    Any time. Alexis is bringing both Adopted and Take a Chance over here too. I tried to leave you in an easier spot than last time. Little brat made me do her POV too. She was stuck.LOL Blast the Tokio Hotel and I forget to go to bed at night.LOL
    June 27th, 2009 at 03:40pm
  • Mrs Synyster Gates

    Mrs Synyster Gates (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    51
    Location:
    United States
    forgot to tell you chapter 20 is dedicated to you.
    June 27th, 2009 at 02:39pm
  • Mrs Synyster Gates

    Mrs Synyster Gates (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    51
    Location:
    United States
    Hey girl it's me Beth since we are writting Take a Chance together I think you need to add me. I moved my Love Shouldn't hurt over here. Much nicer here. I've added a lot of chapters read it:)
    June 27th, 2009 at 02:38pm
  • XxVengeancexX

    XxVengeancexX (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United States
    Danke = )
    June 26th, 2009 at 07:36am
  • XxVengeancexX

    XxVengeancexX (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United States
    Hey Leann = ) Its Alexis Add Me Please = )
    June 25th, 2009 at 09:39pm
  • Emmerz

    Emmerz (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    United States
    Right now I'm pretty good
    but I just woke up lol

    How about you?
    June 18th, 2009 at 04:40pm
  • yume.gaka

    yume.gaka (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    26
    Location:
    United States
    Haha yeah. The one thing I do like about it is that no one else (that I know of) has it and I know when people are talking to me. I think it's funny how teachers don't believe it's my real name. They're like "You sure it's not just a nickname?" I'm like "Uh, would my papers and birth certificate say that if it wasn't?" :P

    I like boy names for girls. There's really no girl name I really like. I like the names Rory and Jordan for girls. I hate saying Rory though...makes a weird tightening feeling in my jaw...perhaps I'm saying it weird? What are some of your favorite names?
    June 18th, 2009 at 04:12pm
  • Lady of the Moon

    Lady of the Moon (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    United States
    Hello and welcome :)
    I'm Lady of the Moon
    June 18th, 2009 at 03:34pm
  • yume.gaka

    yume.gaka (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    26
    Location:
    United States
    Ha yup yup :]

    Thanks :D I used to really hate it when I was little cause kids called me Crash Bandicoot (the videogame character, ya know?). But, now that I'm older, I kinda like it...except for when I bump into things...I'm sure you can guess why ^.^;
    June 18th, 2009 at 10:26am
  • Emmerz

    Emmerz (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    United States
    You're welcome
    and that's good =]
    June 18th, 2009 at 09:59am
  • Emmerz

    Emmerz (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    United States
    Hi welcome to mibba
    I'm Emily =]

    how are you?
    June 18th, 2009 at 09:43am