kimlovestea / Comments

  • Phil Marlowe

    Phil Marlowe (110)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    33
    Location:
    Canada
    Hehe! My fav episode is the Christmas one -The Bath Gift Hypothesis. First time I watched it I literally cried laughing. Lol, I knw right? I could watch them over and over too.
    Hmmmmmm, Leonard is really sweet and sensitive to Penny and that makes me go "nyaaaw!" most of the time, but I have to say Sheldon is the sexiest for me- he's vulnerable and brilliant and pasty hehe. Loveee him. I'd sing soft kitty for him any day ;)
    March 18th, 2010 at 08:11pm
  • Phil Marlowe

    Phil Marlowe (110)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    33
    Location:
    Canada
    Yaah Big Bang Theory! I ain't gonna lie, it's hilarious AND it makes you feel like a freaking genius when you understand a reference they make lol =D
    March 15th, 2010 at 08:49pm
  • Phil Marlowe

    Phil Marlowe (110)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    33
    Location:
    Canada
    Thank you so much for the comment on Robin Boy Virgin! Lol, I'm really glad it fills the cute/sexy/drama (... or, er, whatever combo u wrote =]) quota for ya!
    I hope you enjoy the rest! <3
    March 15th, 2010 at 08:00am
  • Hafseh!XX

    Hafseh!XX (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    hhe no problem :3
    March 13th, 2010 at 08:58am
  • Allieisonfire13

    Allieisonfire13 (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    United States
    awe lol thanks!! I'll post some more soon. Sadly, in this story, there will be less sex, and just more plain drama. Hope you like it!
    March 13th, 2010 at 12:12am
  • betamax

    betamax (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    32
    Location:
    Great Britain (UK)
    Damn, my internet keeps failing, I don't know if my last comment came through.
    If it didn't, I was just saying thanks for the invite and that it's good to see fellow Britons around.
    Cheers!
    December 21st, 2009 at 09:22pm
  • sourwolf.

    sourwolf. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    oh lol
    thanks! (:
    September 22nd, 2009 at 02:20am
  • sourwolf.

    sourwolf. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    one eye between them? unless you mean their book has an eye then no lol
    September 18th, 2009 at 01:29am
  • sourwolf.

    sourwolf. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    Silent Hill is a little; more gross than scary.
    and Hocus Pocus is a disney channel movie; but it's really good. It's about three witches.
    September 11th, 2009 at 11:42pm
  • sourwolf.

    sourwolf. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    Lol sorry.
    My favorites are Silent Hill and Hocus Pocus! (:
    Ever heard of them?
    September 10th, 2009 at 01:22am
  • sourwolf.

    sourwolf. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    Oh.
    purple and black (:
    favorite movie?!
    September 7th, 2009 at 12:38am
  • sourwolf.

    sourwolf. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    I'm good; school's starting soon...xP
    So what's your favorite color?! (:
    September 6th, 2009 at 10:46pm
  • sourwolf.

    sourwolf. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    Hi!
    Thanks; I'm glad you think my stories are good. (:
    How are you?!
    September 4th, 2009 at 08:46pm
  • violentine's day

    violentine's day (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    United States
    ronnie radke or craig mabbit?
    August 26th, 2009 at 02:24am
  • iLOVEbritishaccents

    iLOVEbritishaccents (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    United States
    The weather?! haha
    Yeah I have, twice.
    I get to se them a third time this weekend.
    SoSo excited XD.
    They're amazing. Real witty.
    August 5th, 2009 at 09:03pm
  • iLOVEbritishaccents

    iLOVEbritishaccents (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    United States
    I really like Stella!(: But A Party Song and Keep the Change are fighting for a close second. Have you seen them in concert?
    July 24th, 2009 at 12:13am
  • iLOVEbritishaccents

    iLOVEbritishaccents (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    United States
    My friend claims she's in love with this guy from France, but I don't see it. /: I love ATL, have you heard their new album?
    July 23rd, 2009 at 08:37pm
  • STAN THE MAN2

    STAN THE MAN2 (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    Australia
    Haha alright!
    It is epic.
    I'm gonna o surfing tomorow probably
    July 23rd, 2009 at 08:08pm
  • iLOVEbritishaccents

    iLOVEbritishaccents (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    United States
    If you lived in America, you'd be just as dazzaled as me. Trust me, they're amazing to American ears.
    July 20th, 2009 at 04:03am
  • rkbkbnrobb

    rkbkbnrobb (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    Really? o_o Woah!! I have to try that sometime! Sounds kinda good =D
    July 14th, 2009 at 02:56am