Audrey Hepburn. / Comments

  • Unexpected.

    Unexpected. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    I don't hate you.
    I just got all insecure =\ I mean how do I know I'm not writing a totally stupid story?
    I should've handled it a different way.
    There will be more drama though, along with a lot more cute stuff. Lol.
    July 27th, 2012 at 07:28am
  • Unexpected.

    Unexpected. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    You were joking?
    Then I'm sorry I took your joke too seriously. I guess it's always been a sort of insecure part 'cause it's not the first time I've heard things like that.
    July 27th, 2012 at 06:01am
  • Unexpected.

    Unexpected. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    I mess Caydon and Cadence up too! Even when I'm writing.
    It actually wasn't planned from the beginning for them to be together or I would have made them more different, haha.
    June 16th, 2012 at 01:12am
  • boyking

    boyking (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    thank you for the story comment!
    June 1st, 2012 at 05:39am
  • TheWh0rr0r

    TheWh0rr0r (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    United States
    Just wanted to let you know the due date for my contest is the 16th and that's like 8 days away! :)
    May 9th, 2012 at 01:32am
  • Niall James Horan

    Niall James Horan (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Canada
    you really think Kenneth wants to have a threesome at the moment? :P haha
    April 4th, 2012 at 02:37am
  • TheWh0rr0r

    TheWh0rr0r (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    United States
    Alright, your song is Damned If I Do Ya (Damned If I Don't) by All Time Low.

    And yes I know, shameless advertising haha :P
    March 26th, 2012 at 04:02am
  • TheWh0rr0r

    TheWh0rr0r (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    United States
    Someone already picked 23 could you choose another one, please?
    March 26th, 2012 at 03:32am
  • TheWh0rr0r

    TheWh0rr0r (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    United States
    I hope you don't think this is weird, but would you check out my contest? The link is on my profile...
    March 25th, 2012 at 09:08pm
  • northsugarcane

    northsugarcane (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    23
    Location:
    United States
    wanna get on facebook now?
    March 21st, 2012 at 03:44am
  • northsugarcane

    northsugarcane (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    23
    Location:
    United States
    I will be I promise!!
    March 21st, 2012 at 03:29am
  • northsugarcane

    northsugarcane (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    23
    Location:
    United States
    What about at 8:00 your time??
    March 21st, 2012 at 02:48am
  • Niall James Horan

    Niall James Horan (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Canada
    haha i laughed, cuz the car in front of us had the number 420 and i explained it to my dad and he was raging xD I was like: Yes father, it's a horrible thing to smoke weed. i would never do it!! xP haha
    March 21st, 2012 at 02:37am
  • northsugarcane

    northsugarcane (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    23
    Location:
    United States
    I'm not home right now D: maybe in a few hours?? We're at my grandmas house right now.
    March 20th, 2012 at 11:31pm
  • Niall James Horan

    Niall James Horan (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Canada
    Omg yes! That would be the end of the world for them eh? Like parents need to chill a little....
    March 20th, 2012 at 12:56pm
  • Niall James Horan

    Niall James Horan (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Canada
    exactly, that's what i think! My parents don't agree though (I feel like if they find out about my little drug consumation they send me to live with my grandma...) O.O
    March 20th, 2012 at 03:07am
  • Niall James Horan

    Niall James Horan (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Canada
    lawwwwwl!!! and i see you chill with them too ;) haha

    and well drugs are entertaining.. in small doses... xD haha
    March 20th, 2012 at 01:09am
  • Niall James Horan

    Niall James Horan (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Canada
    Fear? Naaaaah drugs?! Yeeeee. Haha drugsssssss I love him tho... Like my friend who does graffiti xD he is super funny and just chill.
    March 20th, 2012 at 12:09am
  • Niall James Horan

    Niall James Horan (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Canada
    Rainbows are EPIC!!!!!! So it's all good. :) my friend he does graffiti and his jacket and ackpack are full f paint, it's really funny, cuz his parents still don't get it, that he does it : P gotta love oblivious parenting...
    March 19th, 2012 at 04:23am
  • Niall James Horan

    Niall James Horan (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Canada
    Isn't tha he paint ha never EVER leaves your clothes. When it gets stuck in them :O
    March 18th, 2012 at 01:55pm