PennyBuysLove / Comments

  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Ahhhhh, excellent as always!!
    Hey, my cousin is called Matt Brown.. weird ;) x
    April 16th, 2010 at 09:18pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    I haven't watched any in ages tbh D: My mum got Paranormal Activity on DVD the other day but I refuse to watch it.
    Don't worry 'bout being nerdy, I am too ;) Last night I watched a debate between the 3 main leaders of the political parties here, its all kicking off! Was history in the making, cos it was the first time they'd ever done it. I wish I was old enough to vote, cos one of the leaders was outstanding last night!
    -nerd moment over..
    Ooo, i spy a new story ;) reading, reading, reading... btw have you heard Laura Marling's new album? I can't stop listening to it, she's amazing xx
    April 16th, 2010 at 09:14pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Yeahhh I think it is in the US I'm not sure lol, I want to go to so many festivals this year but I can't! D: lol x
    April 15th, 2010 at 09:26pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    haha, no problem :) He really is amazing! Aww, I'll put you in a bag, and take you in with me ;) Haha, its my first ever concert so I'm really excited.
    I'm jealous you saw the Killers though :P lucky girl! x
    April 13th, 2010 at 06:40pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Yeahhh, its all a tad confusing lol!
    Omg have you heard Darwin Deez?
    He's simply adorable, I'm going to see him in 2 weeks! Well, I'm going to the NME Radar Tour, hurts, Everything Everything are headlining, and he's supporting. He's so good, you should check him out :)
    xx
    April 13th, 2010 at 02:30am
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Hmmmmmm, i'm a bit like that. I want to go to college and study and do a good job, but then part of me thinks 'F**k it, I wanna be a musician and go out there and play music to crowds, I wanna be the next Laura Marling' But I doubt that could ever happen lol, sometimes you gotta choose the more serious, boring option to get places in life :( xx
    April 11th, 2010 at 07:22pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Yeahh, it was so nervewracking! But my interviewer was so nice, she wasn't that much older than me so it was easier to talk to her :) She seemed very impressed with me, and my friend had her interview after mine, and she said that the interviewer wouldn't stop talking about me! haha, so thats always a good sign. What are you going to do at college? x
    April 9th, 2010 at 07:25pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Yep, I've applied, had my interview, and got a conditional place providing I get the results I need :) I have to go there next week for an assessment actually :/ meeeeeeh, cba hahaha, what about you? x
    April 8th, 2010 at 10:38pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    I'm good thanks :) I'll though, and still got tons of chocolate left from easter so its all good :D
    I'm glad you had a good holiday, I love London its so beautiful :) i've only ever been twice :( x
    April 6th, 2010 at 05:17pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Ohh my days, I haven't been on here in so long!
    I love your new picture, you're so pretty Lynn :D
    How was your holiday? xx
    April 5th, 2010 at 09:09pm
  • xiluvmusicx

    xiluvmusicx (110)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    United States
    Hey, I started a new story that I kind of want more people to look at. So, I was wondering if you would just check out. No strings attached. You don't have to critic or comment unless you feel compelled to. I just want you to look at it and see if you like it.
    > http://stories.mibba.com/read/253900/Hypocrite/

    P.S. I love your story Glitter In The Air=)
    March 31st, 2010 at 10:36pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Ohhh noo!!
    Get well soon! & good luck with the test, french seems like such a hard language to learn.
    I do Spanish and you practically just add o's to english words hahahahaha.
    x
    March 9th, 2010 at 08:24pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    haha :) So, Hong Kong & New Delhi?! That sounds so cool! How long are you going there for? x
    March 9th, 2010 at 05:07pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Hehe, thats what I'm planning on doing :) Like a release kinda thing :D x
    March 8th, 2010 at 10:39pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Yeahh, it put me in a rather bad mood hahah. Most of Nostalgia is true... I started writing it cos me and my ex started hanging out as friends, and I missed the old times. So i started writing it, but then we got back together, so I felt like I couldn't write it... He broke up with me last week, so I'm back on it again hahaha
    March 8th, 2010 at 09:49pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Don't be jealous!! You're a better writer than I'll ever be! :D
    I'm glad you like it though, it was an actual dream I had, it was so freaky! hahaha x
    March 8th, 2010 at 09:33pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Updated Nostalgiaaaaaaaaaaaaa, check it out ;]
    xx
    March 8th, 2010 at 09:16pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Thankssss! :D
    I know how you mean, I don't feel 16 at ALL, I don't wanna grow up, I'm going college in 6 months, thats so scary :'(

    and nope it was my birthday on the 26th feb :]
    xx
    March 7th, 2010 at 09:46pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    Same, I know how you feel lol, I do my exams in 3 months, I'm so scared D:
    I hate when school proper stresses you out, like all the teachers at school are putting lots of pressure on us all now, and its like GRRRRRRRR.
    It was my birthday last week :3 When do you turn 16? x
    March 7th, 2010 at 09:11pm
  • RadarDetector.

    RadarDetector. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Great Britain (UK)
    oooo, read the first chapter, it sounds good so far :) Mind you all your stories are good lol
    I don't know what I'd do without reading tbh, I haven't read in a while, been busy with school and stuff, but now i've gotten back into it :D so glad I have
    March 7th, 2010 at 08:09pm