Deal With the Devil - Comments

  • Kismet

    Kismet (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    United States
    EEEP!

    She was on a date with a rapist! Good thing Matt got to her in time. :)
    October 8th, 2009 at 09:50am
  • Synlvr85

    Synlvr85 (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    34
    Location:
    United States
    OMG how creepy!!!! Good thing Matt found her!!

    and i'm glad Bri was okay :)
    October 8th, 2009 at 07:58am
  • Synlvr85

    Synlvr85 (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    34
    Location:
    United States
    what happened to bri :( Is he really hurt or were they just trying to "save" her from her date? Whats with her and Zacky? Update soooooon love!
    October 8th, 2009 at 07:23am
  • Munster

    Munster (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    Canada
    Oh dear god. I will die happy. THIS IS AMAZING!
    October 8th, 2009 at 06:44am
  • Smile! Its trouble:D

    Smile! Its trouble:D (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    98
    Location:
    Australia
    I hate cliffhagers =/ they are not fun to figure out so im not gonna try and im gonna ask you very very sweetly to update please? he he thank you awesome job cannot wait for more =] =D
    October 8th, 2009 at 03:00am
  • Lizzah Lizard

    Lizzah Lizard (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    Im sorry but sTeLLaRxFRESH stole what i was thinking and going to say... But I LOVE IT!!!
    October 7th, 2009 at 11:30pm
  • sTeLLaRxFRESH

    sTeLLaRxFRESH (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    Why the exrtreme between Harly and Zacky?
    Whats up with the hostility between Mat and Jason?
    And why is Brian in the hospital?
    You must update and answer my questions!
    Can't wait for the next one.
    October 7th, 2009 at 11:06pm
  • HopelesslyInLove

    HopelesslyInLove (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    Turkey
    omg seriously interesting, cant wait for more
    October 7th, 2009 at 10:16pm
  • atrocious

    atrocious (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    32
    Location:
    United States
    oo! Loved the newest update. Excited to see what happens next
    October 7th, 2009 at 09:23pm
  • deathbatchick6661

    deathbatchick6661 (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    Am I ever going to find a decent guy?” I muttered looking up at the ceiling.
    “Nope, we’re all horny bastards.” Zacky chuckled.

    hahaha ^^ that made me like die of laughter!! ha. any ways I love this story sooooo much and i cant wait for more:) I have a feeling I know why matt made harley leave.... I wanna see if im right:) so update soooon!! :D
    October 7th, 2009 at 09:15pm
  • sweet-tart

    sweet-tart (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    United States
    I love this, darling! :D
    October 7th, 2009 at 08:16pm
  • fictionkitten

    fictionkitten (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    32
    Location:
    United States
    Thanks guys! :)
    October 7th, 2009 at 04:30am
  • sTeLLaRxFRESH

    sTeLLaRxFRESH (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    This sounds really cool.
    "he just wants to plant his seed and move on"...I loved that..Brian sounded just like my cousin.
    October 7th, 2009 at 04:29am
  • Lizzah Lizard

    Lizzah Lizard (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    All the guys so far just crack me up!!!! Awesome first chapter!!!! Keep updating hon!!!
    October 7th, 2009 at 02:21am
  • Synlvr85

    Synlvr85 (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    34
    Location:
    United States
    Great update!!!

    “Har, Har, Harley!” Jimmy laughed"

    I can so hear him doing that!!! haha. Why is Zacky such an ass to her? I'm sure we will find out soon :)

    Can't wait for the next update!
    October 6th, 2009 at 06:48pm
  • atrocious

    atrocious (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    32
    Location:
    United States
    I really like this! Update soon!
    October 6th, 2009 at 05:07pm
  • Dean Winchester

    Dean Winchester (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    I love this babe! *subscribes* please update soon :D!
    October 6th, 2009 at 03:31pm
  • Smile! Its trouble:D

    Smile! Its trouble:D (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    98
    Location:
    Australia
    This seems interesting *subsribbles* I really like your writing its making me want more =/ eep cant wait for more.
    October 6th, 2009 at 11:34am
  • deathbatchick6661

    deathbatchick6661 (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    hahaha. wow. this is like deja vu. its really weird and like ive already typed this and saw luvA7X's comment above mine...weird. anyways. I love the summary for this one. IT really makes me wanna read more! i must know why zacky is "the devil" and what he does...
    October 5th, 2009 at 02:50am
  • Shylaaaaa

    Shylaaaaa (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    Oh, I love Zacky, wonder what the deal is?
    October 5th, 2009 at 02:04am