MCR Fans vs. Green Day Fans - Comments

  • Graffiti

    Graffiti (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United States
    Pixiesan:
    Worse writers, but tend to write a million stories anyways. Quantity over Quality.

    GENERALLY worse writers. There are a ton of amazing writers, you just have to look hard through the not-so-good writers. And some of the slash is believable! :XD

    But yeah, you're pretty much right. Although, I quite happily announce my religion being Froianity. (Worship the Ray the Fro and the Holy Shit, my friends, and ward off Satan AKA Bert McCracken).

    I'll just say you gave me a good laugh, even if I didn't agree with everything. I loved the one about Green Day fans being more aggressive. :lmfao That's kinda contradictory (insert me singing Walking Contradiction here) for someone fans of both bands. They're trying to listen to Gerard (Don't be violent) and be a Green Day fan (shoot people with machine guns for spelling Billie's name wrong).

    :lmfao

    Thanks for my laugh of the day.
    Of course. Always generally. =] I made this a long time ago. It was just me being silly.

    Glad you liked it though.
    August 22nd, 2008 at 10:31pm
  • Psyche Adrenaline

    Psyche Adrenaline (200)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    United States
    Worse writers, but tend to write a million stories anyways. Quantity over Quality.

    GENERALLY worse writers. There are a ton of amazing writers, you just have to look hard through the not-so-good writers. And some of the slash is believable! :XD

    But yeah, you're pretty much right. Although, I quite happily announce my religion being Froianity. (Worship the Ray the Fro and the Holy Shit, my friends, and ward off Satan AKA Bert McCracken).

    I'll just say you gave me a good laugh, even if I didn't agree with everything. I loved the one about Green Day fans being more aggressive. :lmfao That's kinda contradictory (insert me singing Walking Contradiction here) for someone fans of both bands. They're trying to listen to Gerard (Don't be violent) and be a Green Day fan (shoot people with machine guns for spelling Billie's name wrong).

    :lmfao

    Thanks for my laugh of the day.
    August 22nd, 2008 at 06:05pm
  • Graffiti

    Graffiti (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United States
    Dasha:
    Bugger, can't leave a long comment...

    Haha, that made me giggle XD
    I love the "short attention span" bit. And I've never seen a Greenist, I see more people bowing to Gerard than anything.

    :tehe:

    This was so inoffensively offensive!
    Wow, inoffensive offensiveness? Righteous.

    Consider me as an example of Greenism... short attention span except in my worship of Green Day is the basic idea. =]
    July 23rd, 2008 at 02:26am
  • Bells.

    Bells. (365)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    New Zealand
    Bugger, can't leave a long comment...

    Haha, that made me giggle XD
    I love the "short attention span" bit. And I've never seen a Greenist, I see more people bowing to Gerard than anything.

    :tehe:

    This was so inoffensively offensive!
    July 22nd, 2008 at 10:44am
  • Ash Williams.

    Ash Williams. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    *falls out of chair laughing*
    I love this!
    But I worship My Chem.
    And I always will.
    May 30th, 2007 at 05:00pm
  • billie.

    billie. (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    Australia
    hilariously true :D
    May 23rd, 2007 at 12:17pm
  • Ridele

    Ridele (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    33
    Location:
    Great Britain (UK)
    Haha when it comes down to it...Greenist, all the way.
    Very true though, well done.
    March 12th, 2007 at 10:32pm
  • likely lads

    likely lads (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    United States
    I like it because it reminds me of what I used to be, and it reminds me I'll never go back.
    March 5th, 2007 at 12:46am
  • Strelitzia

    Strelitzia (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    31
    Location:
    United States
    so true its funny.

    love it.
    March 5th, 2007 at 12:29am
  • Fish Camp

    Fish Camp (150)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    United States
    that was so damn true. although i would say that some people (including MCR fans) are just HORRIBLE at sim movies (myself included so don't go all defensive). and damn...do i get agressive (BITCH! His kid is not named Johnny! It's Joey, fucking J-O-E-Y! And no--American Idiot is not their first album) but i don't consider my mcr story to be bad but that's just me...i write green day ones too
    February 26th, 2007 at 12:30am
  • I Am The Walrus

    I Am The Walrus (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    Australia
    Graffiti:
    DarkElf:
    im kinda like that with both bands but im never a short trem fan.
    i just have one question though wat do u mean by Waycest cause i have no clue
    Waycest... as in incest within the Way family... meaning Gerard/Mikey slash.
    that stuff makes me barf :x

    anyways im a Green Day fan and a MCR fan but i've been a Green Day fan WAY (lol) longer and if anyone disses them or spells their names wrong i go on a huge rant ^.^ tis funny to see their reactions :lol:
    February 25th, 2007 at 03:54am
  • Jinx_Luckystar

    Jinx_Luckystar (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United Kingdom
    hahaha that made me laugh, and it's all true. I love Green Day!
    February 12th, 2007 at 01:50pm
  • Graffiti

    Graffiti (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United States
    DarkElf:
    im kinda like that with both bands but im never a short trem fan.
    i just have one question though wat do u mean by Waycest cause i have no clue
    Waycest... as in incest within the Way family... meaning Gerard/Mikey slash.
    February 11th, 2007 at 01:05am
  • Ding-Fries-Are-Done!

    Ding-Fries-Are-Done! (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United Kingdom
    I definatly agree wid u bout both bands ^-^ 10 stars
    me luvvvvvvvvv GD =p
    please PM me when more
    oh and check out my story
    February 11th, 2007 at 12:34am
  • CarolAnn

    CarolAnn (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United States
    Clap couldn't have said it better myself
    February 10th, 2007 at 09:01pm
  • Billie Joe Armstrong

    Billie Joe Armstrong (200)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    49
    Location:
    United States
    I christen this as the Pope of the Greenist Church as a holy document...
    February 10th, 2007 at 05:52am
  • kt-Scissorhands

    kt-Scissorhands (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    haha, that's brilliant, yet simple......just the way I like it ^_^
    February 10th, 2007 at 04:09am
  • Lyzzla

    Lyzzla (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    United States
    LMAO! I am not a My Chemical Romance fan, but a full on fucking Green Day fan, and every single one of the Green Day fan stereotypes are dead on, except me worshipping them...I don't quite worship them, but most fans do.
    February 10th, 2007 at 04:04am
  • Tippy Toes

    Tippy Toes (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    29
    Location:
    United States
    im kinda like that with both bands but im never a short trem fan.
    i just have one question though wat do u mean by Waycest cause i have no clue
    February 9th, 2007 at 08:01pm
  • ALoserWithStyle

    ALoserWithStyle (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    28
    Location:
    Australia
    That's actualy quite funny! X)
    February 9th, 2007 at 12:51pm