Who Do You Look Like?

  • skullring

    skullring (250)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    26
    Location:
    United States
    This is a game where you post your picture and the next person will tell you what famous person you look like!
    No! This is not like the look alike forum! These are strictly pictures of you!

    DO NOT SKIP ANYONE!

    I'll start.

    Image
    Happy Posting! :mrgun:
    September 28th, 2008 at 12:24am
  • what the chipmunk?

    what the chipmunk? (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    Great Britain (UK)
    Hmm...
    I just want to say that you're really pretty and this is bloody difficult, so I kinda confused myself and came out with a hybrid (is that alright?) which probably doesn't make any sense 8)

    Tori Amos/PJ Harvey/Brody Dalle
    all mushed together ¬_¬

    Image

    Lulz, pretty old and red-eyed picture. Do it, people, do it :mrgreen:
    September 28th, 2008 at 12:47am
  • chum

    chum (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    22
    Location:
    United States
    Arg, this is hard.

    You kinda have the same facial features as Audrey Hepburn. :cute:

    Image
    September 28th, 2008 at 01:37am
  • OldGreg

    OldGreg (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    24
    Location:
    United States
    BARFBRAIN:
    This is a game where you post your picture and the next person will tell you what famous person you look like!
    No! This is not like the look alike forum! These are strictly pictures of you!

    DO NOT SKIP ANYONE!

    I'll start.

    http://i37.tinypic.com/nmgs5k.jpg
    Happy Posting! :mrgun:
    I really hope this doesnt offend you at all.
    but you look like a much much prettier Miley Cyris.
    I had to take a double take because I was like whoah she got gorgeous...
    but then I though why would she be on mibba? rofl.
    September 28th, 2008 at 04:47am
  • what the chipmunk?

    what the chipmunk? (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    27
    Location:
    Great Britain (UK)
    Ichabod Crane: hmm... I'm gonna go with Lindsey Lohan, but you're cuter.
    ... This is really hard :mrgreen:
    I was like "hmm, you kinda look like someone I know", who I then realised isn't at all famous (except 'round my area, yo) and I was like "erm".
    Actually, I'm gonna cross Lindsey Lohan with Ellen Page, but probably quite a bit more Ellen Page than Lindsey Lohan 8)

    (I think I possibly suck at this game ¬_¬)

    And considering my computer is being all dodgy and anti-uploading again, let's shove on another old (and red-eyed, yet again) picture...

    Linked because my computer's being a git and refuses to cut this pic down to a reasonable size :roll:
    September 28th, 2008 at 05:27pm
  • the kill

    the kill (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    24
    Location:
    United States
    I think you look a bit like Helena Bonham Carter. o:

    It's huge...
    September 28th, 2008 at 06:50pm
  • Whatserekim

    Whatserekim (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    24
    Location:
    United States
    Hmm, I think you look like hayley willams

    Image
    September 28th, 2008 at 06:54pm
  • obscene.

    obscene. (510)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    Russian Federation
    Think You look like, hmm, I'm not sure. You look like my sister when she was like 15. :tehe: But that obviously doesn't count for she isn't famous and she doesn't look like that anymore. :XD

    I'm sorry, I dunno!

    It's very big. :tehe:

    What do you think?
    September 28th, 2008 at 09:23pm
  • the kill

    the kill (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    24
    Location:
    United States
    Hmm. I think you look like Amanda Seyfried a bit (:

    Uhh, I already posted here but here's another picture to judge, I suppose.
    From the same day as the last picture, but whatever xD
    September 28th, 2008 at 11:26pm
  • obscene.

    obscene. (510)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    Russian Federation
    I kind of see a version of Olesya Rulin. Think

    It's very big. :
    September 28th, 2008 at 11:32pm
  • lol;

    lol; (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    37
    Location:
    United States
    something about you reminds me of hayley williams in that photo...idk what it is because you don't really look like her but there's just something D:

    Image
    September 29th, 2008 at 02:30am
  • animrod

    animrod (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    24
    Location:
    United States
    Please don't take this as a insult, but this picture reminded me of Cristofer Drew of Nevershoutnever! I think he's beautiful, and he's the first person who popped into my head.
    It's either him or Hayley Williams, and that seems like a recurring theme here. :tehe:

    Image
    September 29th, 2008 at 03:14am
  • animrod

    animrod (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    24
    Location:
    United States
    Double. :cheese:
    September 29th, 2008 at 03:14am
  • Charlie Scene

    Charlie Scene (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    26
    Location:
    United States
    you rather remind me of Alicia Simmons-Way.

    Image
    September 29th, 2008 at 03:52am
  • Sardonic Grin

    Sardonic Grin (200)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    30
    Location:
    United States
    You look like the singer from this band I can't remember. I think the Tinks Tinks or something.

    Image
    September 30th, 2008 at 09:22am
  • sketch.

    sketch. (355)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    Great Britain (UK)
    I think you look quite like Penelope Cruz. :cute:

    Image
    September 30th, 2008 at 03:02pm
  • akasagarbha

    akasagarbha (100)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    24
    Location:
    United States
    I... want to say that you look like a much prettier Bonnie Wright - the girl who plays Ginny Weasley in the Harry Potter movies. First person that popped into my head. Your eyes are different, but other than that, you look quite similar to me.

    Image
    September 30th, 2008 at 08:55pm
  • the Wizard

    the Wizard (300)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    25
    Location:
    Puerto Rico
    L from Deathnote. :con:

    Image
    September 30th, 2008 at 09:19pm
  • skullring

    skullring (250)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    26
    Location:
    United States
    Meg from Meg& Dia! ^________^
    This picture embarrasses me -_____-
    September 30th, 2008 at 11:10pm
  • the god of thunder.

    the god of thunder. (300)

    :
    Member
    Gender:
    Age:
    24
    Location:
    Iceland
    I, too, think you look like a very muchly prettier version of Miley.
    With a better sense of clothing, too.

    Image
    September 30th, 2008 at 11:38pm